Настільна гра Коса: Загарбники з далеких країв (Scythe: Invaders from Afar)

1200 грн

  • Виробник: Планета Ігор
  • Модель: Scythe: Invaders from Afar
  • Наявність: Очікуєтся
  • Разом з ПДВ: 1200 грн
Завантажити правила настільної гри Коса: Загарбники з далеких країв
Коса: Загарбники з далеких країв (Scythe: Invaders from Afar). Отримуй нові фракції та сміливо займай свої території!

Весь світ спостерігає, як у Східній Європі повстання призводять до руйнації імперії. Дві могутні та далекі держави британський Альбіон та японська Тогава посилають своїх агентів розвідати ті землі, почати захоплення територій та знайти секретні документи. Саме вони допоможуть відновити чи знищити бойові машини.


Атмосфера настільної гри Коса сповнена постапокаліптичних подій в альтернативній історії початку ХХ століття. Гра відправить вас у світ катаклізму, де на тлі сільської місцевості височіють вежі та димарі від заводів бойових машин Фабрики. Ви опинитеся в дизельпанковому сеттингу подорожей героїв, де тісно переплітається життя сільських жителів із вірними друзями-тваринами. Тут ви відчуєте запах хліба та волошок. Почуєте спів солов'я на заході сонця. Побачите та відчуєте силу заліза та скрегіт металу. Ви дізнаєтесь, якою буває справжня дружба і що таке підлість. Комп'ютерні технології доповнюють красу та велич гри.


З першим доповненням Коса: Загарбники з далеких країв у ваших руках з'явиться ще більше героїв та можливостей для отримання переваг перед суперниками. Крім того, кількість гравців збільшиться до 7-ми.


Дві нації, два величезні клани! Хто стане переможцем? Час покаже

Клан Альбіон зеленого кольору з могутнім та непереможним кабаном на гербі. Сьогунат Тогава пофарбований у фіолетовий колір, а на його гербі красуються рибки, що символізують швидкість та силу.


У коробці з доповненням Коса: Загарбники з далеких країв знаходяться два планшети та комплект пластикових фігурок, по 4 роботи та дерев'яні компоненти для кожної нації. Також серед компонентів присутні жетони номіналом у 50 одиниць та 2 жетони, які мають можливість вносити зміни до гри, посилюючи фракції Поланія та Крим. Тобто, розширюючи їх та даючи можливість зіграти ще більшою компанією.


Хто ж ці нові герої, які готові змахнути Косою?

Коннор – горянин, уродженець південної частини острова з клану Альбіон. Виходець зі знатного роду, у якому багато років переказували легенди про воєнні перемоги предків. Подвиги Коннора зробили його легендою. Супутник і вірний друг кабан Макс завжди був поруч, врятувавши якось йому життя від нападу зграї вовків. Клан Альбіон доручив герою очолити спецгрупу, щоб звести лінію оборони для захисту своєї держави та знищити Фабрику.


Акіко - племінниця сьогуна з ранніх років читала розповіді про різних воїнів та шукачів пригод. Особливо її зачаровували бої на мечах. У 16 років навчалася у найпрестижнішій школі самураїв. Бувши відмінницею, вона досягла високої майстерності у різних бойових мистецтвах. Дядько на радостях подарував їй мавпу на ім'я Джіро. На другому курсі навчання пропав брат Акіко, який був інженером та виконував секретну місію у Східній Європі в країні Фабрика. Старійшини зрозуміли, що хлопець потрапив у полон. Звільнити брата і дізнатися про таємничу Фабрику сьогун доручив Акіко. Очоливши велику військову експедицію, героїня вирушила у подорож, щоб дізнатися правду.


Прагнемо на Фабрику, що є сил!

Істотних змін до правил базової гри доповнення Загарбники з далеких земель не вносять, але трохи коригують їх шляхом нових націй та їхніх героїв зі своїми стратегіями та тактиками.


Так, після переміщення героя з Альбіону, коли він зупиняється на одному з гексів, гравець може викласти туди жетон прапора. Під кінець гри всі гекси, які будуть розміщені під жетонами прапора, будуть підконтрольні цьому гравцю.


Фіолетові гекси діють аналогічно. Після переміщення гравець може викладати до 4 жетонів пастки на гекси. Якщо під час гри ворожий персонаж стане на гекс із пастками, то отримає негативний ефект для гравця, який перевернув цей жетон. Якщо маркери будуть перевернуті не всі, то аналогічно гекси нації Альбіон належать гравцеві з сьоґунату Тогава.


Також у кожного героя та мехів нових націй є свої особливості.


Герой та мехі Альбіону можуть перетинати річки за допомогою Підкопу, щоб переміститися на будь-які прилеглі до тунелів території, але не з землями суперника. Також під час переміщення герой (мех) може оголосити Збір та вирушити на будь-яку територію з жетоном прапора або 1 працівником незалежно від відстані. Один раз перед початком бою герой може використати Меч, який позбавить суперника 2 очок сили, а при захисті за допомогою Щита ваш персонаж отримає 2 очки сили.


Для подолання бурхливих річкових вод герою і мехуТогави достатньо піти вбрід, причому мех може додатково перенести працівника. Дух води, що покликаний на допомогу, допомагає героям переміщатися на озера і з озер. А під час бою на озері ви можете скористатися нагодою та зіграти 1 додаткову карту бою. Ронін дасть можливість отримати 2 додаткові очки сили, а Шинобі має особливість допомогти герою чи меху на будь-якій території з жетоном пастки незалежно від відстані. Якщо ваш герой або мех закінчив переміщення на території знешкодженої пастки (за винятком виконання дії переміщення з карти Фабрика), то ви можете знову поставити пастку, перевернувши жетон.


Автома у взаємодії з Альбіоном та Тогавою

Правила гри з Автомою залишаються незмінними, за винятком коректив з націями Альбіон і Тогава.


Пастки та прапори, розміщені Автомою, не впливають на її переміщення з одним лише винятком. Якщо Автома грає за Тогаву, то герой переміщатиметься до знешкоджених пасток. Також розміщені пастки можуть впливати на рух Автоми. Додаткові очки за пастки та прапори роблять її дуже сильним суперником, тому, щоб перемогти в одиночному режимі, вам доведеться дуже постаратися.


Купити доповнення Коса: Загарбники з далеких країв в українській локалізації від Планети Ігор слід шанувальникам базової гри, які бажають урізноманітнити ігровий процес та відкрити нові стратегії на шляху до завоювання Фабрики. Також для отримання найвищої насолоди від ігрового процесу рекомендуємо звернути увагу на доповнення Вітровий гамбіт та додати Повний набір промо карт.


Бажаєте поринути у світ пригод? Тоді не зволікайте! Швидше розкривайте гру та щасливої вам подорожі!


  • 62 дерев'яні фішки націй
  • 10 мініатюр
  • 8 картонних жетонів націй
  • 7 картонних монет номіналом 50 $
  • 6 карт соло-ігри
  • 2 планшети націй
  • 2 планшети гравців
  • 2 картонні жетони для заміни властивостей націй
  • 2 поліетиленові пакетики
  • пластиковий органайзер
  • правила Автоми
  • правила гри
Загальні характеристики
Серія Стратегія
Настільна гра
Мова Українська
Тексту в грі Мало (не впливає на ігровий процес або легко запам'ятовується)
Тема гри Економіка, Розширення для базової гри, Розбудова території
Кількість гравців 1-7
Час партії 90-140 хв
Вік гравців від 14 років
Основні механіки Area Majority / Influence, Solo / Solitaire Game
Автор Jamey Stegmaier
Рівень складності важка
BGG Рейтинг 8.3
Оформлення Jakub Rozalski
Рік виходу 2016
Посилання на BGG https://boardgamegeek.com/boardgameexpansion/199727/scythe-invaders-afar

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре