Настільна гра Петля (The LOOP)

1990 грн

  • Виробник: Geekach Games
  • Модель: The Loop
  • Наявність: Є в наявності
  • Разом з ПДВ: 1990 грн
Завантажити правила настільної гри Петля
Петля (The Loop): божевільний проєкт веде до великої біди. Зупини його чи всьому настане кінець!

Бути вченим та робити корисні відкриття для людства – корисна справа. Але коли професорська діяльність починає межувати з божевіллям, людство опиняється під загрозою повного знищення. Доктор Хиба перевершив багатьох і зміг створити Машину часу. Тільки потрібна вона йому не для здійснення добрих справ і рятівних відкриттів, а для повного підпорядкування всесвіту собі. Для цього за допомогою свого жахливого творіння він бігає між епохами та залишає після себе клонів. Однак це ще пів біди. Найстрашніше, що машина виявилася недосконалою і має масу недоробок, в результаті чого в просторі й часі стали з'являтися розриви, тимчасові петлі поширюються, а тріщини, що утворилися, ось-ось закружляють світ у все винищувальному вихорі.


У кооперативній настільній грі Петля (The Loop) учасники стають агентами часу, щоб перемогти доктора Хибу, зупинивши його злощасну Машину часу. Ми ще ніколи не були такі близькі до часового колапсу, тому все у ваших руках, інакше майбутнього не буде ні в кого.


Агенти часу рятують світ

Настільна гра Петля в українській локалізації від компанії Geekach Games представляє колодобудівний кооператив для 1-4 гравців від 12 років, які виступають на стежку боротьби із суперлиходієм та його витівками у часі.


Перед початком гри учасники вибирають агентів, які мають унікальні здібності та колоди артефактів для нейтралізації доктора Хиби. Крім того, потрібно провести й інші підготовчі роботи, докладно описані в правилах.


Щоб перемогти божевільного, потрібно створити перешкоди в утворенні вихорів, для чого гравцям слід заархівувати 4 плитки диверсії. На це вам виділено три годинні цикли. Гравці в порядку черговості здійснюють ходи, поділені на такі фази:



  • У фазу доктора Хиби гравець розміщує клонів лиходія з мішечка у відповідних епохах на ігровому полі, туди ж вирушає нова карта артефакту, взята із загальної колоди. Після цього відкривається карта божевільного, а середній жолоб Машини часу, розташованої в центрі ігрового поля, спрямовується на активну епоху. Активний гравець закидає в небезпечний агрегат кубики розривів, які через жолоби поширюються у різні епохи. Як тільки в певній епосі вільних комірок виявиться менше, ніж кубиків розривів, що з'явилися, виникає вихор. Ця подія позбавляє гравців однієї плитки диверсії, а також скидаються доступні карти.

  • Під час фази дій можна переміщатися між епохами, розігрувати карти з руки із застосуванням ефектів, створювати петлі коштом кубиків енергії, активувати особливі здібності агентів. Всі дії можна виконувати необмежену кількість разів без дотримання чіткої послідовності. Коли гравцеві вдасться виконати умови місії, відповідній плитці диверсії наноситься пошкодження.

  • Фаза додавання карти в колоду дозволяє гравцеві взяти одну з доступних карт артефакту активної епохи та забрати її в персональну колоду.

  • У фазу архівації плитки диверсії за умови, що вона має достатньо пошкоджень, активний гравець видаляє її з ігрового поля. При цьому кожен гравець нагороджується картою, відправляючи її вгору персональної колоди.

  • У фазу кінця ходу перевертається плитка агента, гравець скидає всі карти з руки. Усі учасники добирають на руку карти до 3-х. Коли закінчиться колода професора Хиби, формується нова з колоди скидання. Для суперлиходія починається новий цикл.


  • Щойно гравцям вдасться заархівувати 4 плитки диверсії, агенти часу стають переможцями. Поразка наздожене коли:



    • в одній і тій же епосі утворилося 2 вихори,

    • на ігровому полі з'явився 4-й вихор,

    • 4 плитки диверсії не заархівовані, а у доктора Хиби добігає кінця 3-й часовий цикл.


    Петля: часовий колапс скасовується!

    Настільна гра Петля (укр.) дозволить вам дружною командою скасувати кінець світу і налагодити просторово-часовий континуум. Чудові атмосферні компоненти, Машина часу, що обертається, і непередбачувана поведінка кубиків розривів створюють атмосферу справжньої загрози, розжарюючи обстановку, підвищуючи рівень адреналіну і викликаючи в учасників різні емоції.


    Купити настільну гру Петля (укр.) варто шанувальникам кооперативних фантастичних жанрів, щоб власноруч не дати лиходію знищити світ. Ігровий процес чудово розкривається і в соло режимі, але влаштувати сімейний вечір у протиборстві зі злом куди цікавіше.


    Любителям спільних наукових відкриттів та порятунку людства рекомендуємо також звернути увагу на настільні ігри S.Y.N.C. Discovery та Пандемія (Pandemic) (укр.).


    Станьте відважним агентом часу та запобіжіть часовому колапсу!


    • поле простору-часу
    • поле штаб-квартири
    • 100 карт (79 карт артефактів, 7 карт Хиби, 14 карт ультрамашини)
    • 65 пластикових кубиків (30 червоних, 30 зелених, 5 синіх)
    • 38 жетонів (28 клонів, 7 суперклонів, 3 центрифуги)
    • 10 плиток диверсії
    • 8 великих плиток (5 агентів, 1 пам'ятка гравця, 2 плитки з режимами гри)
    • 5 дерев'яних фігурок агентів
    • 3 плитки вихору
    • Машина доктора Хиби
    • мішечок
    • книжка з експлуатації
    • правила соло-режиму
    • правила гри
    Загальні характеристики
    Серія Стратегія
    Настільна гра
    Мова Українська
    Тексту в грі Багато (неможливо грати без перекладу)
    Тема гри Карткова гра, Наукова фантастика
    Кількість гравців 1-4
    Час партії 60 хв
    Вік гравців від 12 років
    Основні механіки Cooperative Game, Cube Tower, Deck, Bag, and Pool Building, Scenario / Mission / Campaign Game, Solo / Solitaire Game
    Автор Maxime Rambourg, Théo Rivière
    Рівень складності середня
    BGG Рейтинг 7.8
    Оформлення Simon Caruso
    Рік виходу 2020
    Посилання на BGG https://boardgamegeek.com/boardgame/316412/loop

    Написати відгук

    Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
        Погано           Добре